Dagboekje Shay

Hier kunnen jullie dagboekjes aanmaken!
Shay
Berichten: 27
Lid geworden op: 25-01-2015 22:04

Bericht door Shay » 05-02-2015 21:31

Heeii
Ik denk echt dan ik ziek word... Morgen hebben we klassen uitje dag gaan.we zen.welnlekker kcal verbranden maar dan friet met een snack eten... maar misschien ben ik wel ziek maar ik wil het niet missen! zou het kunnen komen door weinig etrn dat ik niet lekker ben? plannung morgen isvhet zelfde als die van vandaag x Shay

Shay
Berichten: 27
Lid geworden op: 25-01-2015 22:04

Bericht door Shay » 06-02-2015 22:38

Heeiix
ik heb net 6 uur lang gezwommen maar ik ben erg moe ik verter morgen meer over mijn dag XXX Shay

Shay
Berichten: 27
Lid geworden op: 25-01-2015 22:04

Bericht door Shay » 08-02-2015 09:14

Heeiix
sorry voor mijn korte berixhtje van ywee dagen geleden en sorry dat ik gister niets heb edaan ik ben echt heel moe en heb gister best wel wat op maar vandaag ga ik het rustiger aan doen, ik ben best moe maar dan kan ik t wel inhouden maar ik neem wel gewoon een ontbijt X Shay
planning:
Ontbijd: gewoon normaal en.miss en passievrucht
lunuch: weet ik nog niet maar ik ga vandaag veel proberen te drinken
avond eten: kleine porsie
p.s ik ben al een paar dagen niet lekker dus kan dat als smoes gebruiken

Shay
Berichten: 27
Lid geworden op: 25-01-2015 22:04

Bericht door Shay » 08-02-2015 21:42

Heeii
in t weekend ging het zo slecht maar op schoil lukt het altijd om bijna niets te etenfus dat ik wel fijn :)
Ik ben echt heel erg moe dus ga zo slapen maar ik denk dat ik van de week een.dagje thuis blijf ik weet natuurlijk nog niet wanneer want als t kan ga ik het liefste naar school morgen wil ik eigenlijk zowiezo en dinsdag ook wel en de rest probeer ik maat als ik echt ziek ben ben ik ziek
mijn planning voor morgen:
Ontbijt: droge geroosterde boteram
op school: 2 rijstewafels
na school: 1 passievrucht
avond eten: erg weinig en weer proberen een vinger in mijn keel te steken.
Als ik een maaltijd oversla is het niet erg
alles is ongeveer 350 kcal denk ik zelf wat minder
succes allemaal xx Shay

Plaats reactie