Dagboekje Miss_Lestrange

Hier kunnen jullie dagboekjes aanmaken!
Plaats reactie
Miss_Lestrange
Berichten: 22
Lid geworden op: 16-01-2015 19:18

Dagboekje Miss_Lestrange

Bericht door Miss_Lestrange » 18-01-2015 21:54

Hallo!
Aangezien ik vanaf morgen aan het dieet ga beginnen wat Sophie op haar blog had gezet, besloot ik dat maar eens bij te gaan houden (ik heb het vage vermoeden dat het ernstig gaat mislukken, maar ik ga er mijn best voor doen!)

Ik heb de calorieën bij elkaar opgeteld en ik één week eet ik dus maar 1100 calorieën, dat is minder dan een normaal mens in één dag eet xD. Maar goed, dat brengt wel de beste resultaten, niet waar? Vanochtend heb ik me gewogen - en na die verschrikkelijk eetbui van zaterdag - woog ik 54 kilo *zucht*, ik hoop aan het einde van dit dieet maximaal 52 kilo te wegen. Dus mijn doel is om twee kilo af te vallen.

Om te voorkomen dat ik volgend weekend weer eetbuien krijg ben ik heel creatief bezig geweest (vind ik dan althans, ik heb namelijk een hekel aan knutselen). Ik heb een papier in kleine stukken geknipt en in een soort schaal gedaan. En iedere keer als ik voel dat ik een eetbui ga krijgen moet ik er een papiertje uitpakken. Op die papiertjes staan dingen zoals: 'ga een work out doen.' 'kijk thinspo' 'ga een film kijken' 'eet één appel' 'vast voor minimaal 20 uur.' 'doe hele rare make up op.'
Allemaal dingen die ik op dát moment moet gaan doen zodat ik maar niet ga eten. (Behalve voor die appel dan, hahaha). Er zitten ruim tachtig briefjes in, dus héél veel opdrachtjes :').

Ik heb zoveel zin in morgen - ook heb ik morgen toetsweek dus ben ik best zenuwachtig, maar toch ga ik proberen nu te slapen. Welterusten!
Perfectie is marteling.

laura
Berichten: 6
Lid geworden op: 17-01-2015 20:24

Bericht door laura » 19-01-2015 08:10

Heel veel succes met je toetsweek! En met je dieet natuurlijk.
Start 93 kg 17-8-'14
Streef 60

Administrator
Site Admin
Berichten: 35
Lid geworden op: 16-01-2015 13:59

Miss_Lestrange

Bericht door Administrator » 19-01-2015 16:33

Wat ontzettend goed van je meid!
Ik hoop dat je het dieet vol kan houden!
En 1100 is inderdaad heel weinig, maar met zeker een goed resultaat aan he eind van de week ;)

Succes met je dagboekje xx
“The differents between you and me is that when you wake up. Your nightmare ends”

Miss_Lestrange
Berichten: 22
Lid geworden op: 16-01-2015 19:18

Bericht door Miss_Lestrange » 19-01-2015 18:26

Vandaag ging - in tegenstelling tot gisteren - echt heel goed! Ik was vanochtend helaas al om half vijf wakker geworden, ik kan dan gewoon niet meer in slaap komen. Zelfs niet met slaapmedicijnen.
Om tien over zeven ging ik ontbijten en aan gezien mijn moeder heel erg op mij let in de ochtend moest ik ook wel. Ik heb een knacker met kipfilet gemaakt en ben toen, onder de nom van: 'ik ga nog even leren voor de toetsen van vandaag', naar boven gegaan. Ik heb daar maar vier hele kleine hapjes genomen van een droog stukje knacker en de rest weg gegooid. Verder heb ik een glas ijskoud water en een kop thee gedronken.

Ochtend: 10 kcal.

Daarna moest ik door naar school, en ondanks dat ik altijd genoeg tijd over heb, had ik m'n haren niet gekamd enzo...(dat is nogal een slechte gewoonte van mij). Ik had economie en geschiedenis, geschiedenis ging wel erg goed, maar economie juist super slecht.
Ook was het ontzettend koud! Mijn hele nagels waren blauw/paars geworden en het gevoel uit mijn tenen waren weggetrokken. Ik had aan mijn mentor gevraagd of het raam alsjeblieft dicht mocht - ik zat ook nog eens naast het raam -, maar dat wilde hij alsmaar niet doen.
Ik heb een half flesje water leeggedronken (250 ml).

Lunch: 0 kcal

Toen ik thuis kwam ben ik even beneden gaan zitten en ik was van plan om de andere helft van mijn flesje leeg te drinken, maar daar had ik het echt te koud voor, dus heb ik een kop thee gezet. Ik heb nog even met mijn moeder gepraat - dit doe ik altijd, zodat ze niet doorheeft dat ik meer op mijn kamer ben - en ben toen naar boven gegaan. Waar ik mijn medicijnen nam (ik slik ritalin, en voor mij is dit honger stillend! Maar dit slik ik eigenlijk voor mijn ADD en kun je alleen op recept krijgen, dus dit kan je niet random bij de kruidvat kopen. En ik ook nog eens behoorlijk gevaarlijk.) Toen ben ik voor mijn toetsen voor morgen gaan leren. Ik heb daarna nog een glas thee gedronken.

Middag: 0 kcal.

Om half vijf moest ik naar de fysio voor mijn rug en daar ben ik gemasseerd - wat aan de ene kant lekker en aan de andere kant ook best pijnlijk was. Toen ik terug kwam gingen we vrijwel direct eten. Ik heb er overigens voor gezorgd dat we vanaf vandaag vegetarisch zijn! Normaal aten we altijd frikandel tijdens het eten, maar dat is wel 300 kcal! Dus nu heb ik broccoli gegeten, maar ik heb maar een paar hele kleine happen genomen.
Om zeven uur ga ik naar de sportschool, eerst ga ik een uurtje kracht training doen en dan ga ik een uur iets in het water doen (of zo)

Avondeten: 150 kcal, ongeveer.

Hoeveel ik heb verbrand: ongeveer 500 kcal =D

Dus ik ben heel tevreden over mezelf vandaag, hoe was jullie dag?
Perfectie is marteling.

Administrator
Site Admin
Berichten: 35
Lid geworden op: 16-01-2015 13:59

x

Bericht door Administrator » 19-01-2015 19:55

Haai meid!

Je eetschema is echt top geweest vandaag!
En ik had precies hetzelfde probleem!
Ik had het ook zo koud en die kut leraren willen nooit de ramen dicht doen :(

Nog steeds zit ik hier te bibberen haha!

x
“The differents between you and me is that when you wake up. Your nightmare ends”

Miss_Lestrange
Berichten: 22
Lid geworden op: 16-01-2015 19:18

Bericht door Miss_Lestrange » 08-02-2015 11:47

Ik durfde niet meer te up daten aangezien het de afgelopen tijd echt slecht is gegaan. Ik was niet echt aangekomen, maar ook niet afgevallen...Gelukkig ging het deze week goed. En raad eens! Ik woog 52 kilo vanochtend =D. Ik heb zojuist ontbeten (95 kcal), en ga zo leren voor school en dan work outen :).

Mijn volgende doel is 50 kilo, maar dat heb ik al héél lang niet meer gehaald *mijn laagste gewicht is 51,5 geweest, de laatste keer dat ik 50 kg woog is al twee jaar geleden...

Maar nu ga ik het wél halen, ik kan het, ik kan het, ik kan het, ik kan het.
Perfectie is marteling.

Plaats reactie