Hey guys ;)

Wie ben je?!
Plaats reactie
Miss_Lestrange
Berichten: 22
Lid geworden op: 16-01-2015 19:18

Hey guys ;)

Bericht door Miss_Lestrange » 17-01-2015 11:32

Ik dacht, laat ik eens de eerste zijn die hier een topic opent. Mijn naam is Nikki en ik ben veertien jaar oud, ik ben 1.75 lang en weeg momenteel 53.5 kilo. Ik ben sinds een paar maanden bezig met pro-ana, maar steeds als ik op een forum wilde, werd ik daar niet geaccepteerd, mede door mijn leeftijd (denk ik). Afvallen lukt me niet echt, waarom weet ik niet zo goed, al ben ik erachter gekomen dat ik elke da maar 750 ml water drink, wat dus veel te weinig is :'). Dat probeer ik nu dus wel te verbeteren enzo...

Verder doe ik op school havo, wat ik met gemak haal want eigenlijk heb een vwo niveau - maar omdat ik lui ben doe ik havo :'). Mijn tijd verdoe ik met over eten nadenken, met schrijven en rpg'en. Vooral in schrijven ben ik erg goed en dat doe ik met héél veel liefde. Verder heb ik thuis een broertje en een zusje van acht, maar ze zijn allebei zo dom dat ze maar ontwikkeld zijn als een vijf of zes jarige. (Daardoor heb ik nogal vaak ruzie met ze). Ik heb ook vijf honden, die ik heel erg lief vind en waarmee ik héél veel knuffel. Mijn moeder en ik hebben samen een hondenfokkerij, dus we hebben ook vaak puppy's =). Ik heb totaal geen vriendinnen, dus stiekem hoop ik dat ik ze heel misschien op dit forum ook een beetje kan maken.
Perfectie is marteling.

Administrator
Site Admin
Berichten: 35
Lid geworden op: 16-01-2015 13:59

Top dat je je als eerste durft voor te stellen!

Bericht door Administrator » 17-01-2015 13:39

Haai meid!!

Wat leuk dat je je als eerste voorstelt en durft te vertellen wie je bent! Daar ben ik sws al heel trots op! Verder herken ik veel aspecten in je verhaal en vind ik het al helemaal leuk dat je ook veel van schrijven houd!
Als je wilt zou ja daarom een dagboekje kunnen openen om je verhalen op te schrijven wat je zo nu en dan mee maakt en hoe het met het afvallen gaat!

Hoop dat er nog veel meer mensen hier komen, want dit is echt bijna het enige forum waar je gewoon word toegelaten ondanks je leeftijd.
Ik zelf had daar vroeger ook altijd moeite mee dus daarom ben ik heel blij dat ik nu zelf dit forum kan bedienen en dat ik jullie kan helpen!

Dikke knuffel van Soof!!
“The differents between you and me is that when you wake up. Your nightmare ends”

Plaats reactie